pátek 3. dubna 2015

Throwback week #1

Zdravím.

Myslím, že se o aprílovém počasí nemusím zmiňovat, protože neustálé změny štvou asi každého. Také se mi nechce chodit do školy jako sněhulák a cestou domů vytahovat deštník. Nicméně jsem se tak nějak smířila s tím, že outfity snad nikdy fotit nebudu, protože teď stejně nechodím nijak zvlášť oblečená, není na to nálada ani čas. Tak snad pro mě květen bude mnohem přínosnější a pozitivnější jako každý rok. 

Rozhodla jsem se pro Vás shromažďovat fotky za celý týden a potom o tom shrnout článek. Tento týden sice nebyl nijak záživný, spíše mě více věcí štve. Mrzí mě, že se poslední dobou vše točí kolem nové školy a učení, kterého je až nad hlavu. Snažím se ale vše brát pozitivně, když si volný čas vynahrazuji s přítelem, který je mou oporou, v květnu mě čeká praxe, při které získám zkušenosti a těším se na léto, kdy budu jeden měsíc v práci a druhý strávím relaxováním


Také stále dodržuji svůj cvičební plán a je to jedna z věcí, kterou momentálně trávím čas. Jelikož se doma změnily podmínky, bývám teď více sama a dělám v kuchyni různé experimenty. Možná jsem šílená kuchařka, ale začalo mě to více bavit a to je hlavní :D Jsem také ráda, že mám více času na snídaně a konečně jsou takové, jak mají po ránu vypadat.  Pokud bude více jídel fotogenických, určitě budu přidávat více do sekce food.




Běhání mi stále moc nevyhovuje, tudíž jsem běh nahradila švihadlem a když budu mít více času, poslouží posilovna. Doufám, že mi to vydrží a moje ne moc pevná vůle nepovolí.



Všechny tyto fotky postuji i na zmiňovaný Instagram, takže kdo jste stejným závislákem jako já, tak nezapomeňte sledovat, já se též ráda podívám.

NIKKY SORBONE

4 komentáře:

  1. Nádherné fotky, na té první ti to moc sluší a Insta hned mrknu! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, je velká škoda že už nepíšeš, měla by jsi to obnovit! S pozdravem tvůj věrný fanoušek!

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam! Super fotky :)
    foodbykate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥