pondělí 9. března 2015

Jager brownies recipe

Zdravím! Po dlouhé době, co jsem nepřidala nějaký článek se vracím zpět.
Po náročných týdnech v nové škole nastaly konečně i nám prázdniny a já mám konečně čas dát vše do kupy. O víkendu jsem byla tradičně s přítelem a v sobotu jsme vymysleli program pro dobře strávený večer - pečení brownies. NE jen tak obyčejných brownies, jako s přidáním našeho oblíbeného alkoholu, a to Jagermaisteru. Pokud máte rádi dezerty s alkoholem, určitě mrkněte na recept, který pro Vás píšu a dejte se do toho, myslím, že to zvládnete hravě stejně jako my.



Ingredience, které potřebujete: 

140g hladké mouky 
1/2 lžičky prášku do pečiva (možná doporučuji více)
špetka soli
250g hořké čokolády na vaření 
3 vejce
150g másla 
lžíce kakaa
280g cukru 
2 lžičky vanilkového aroma
4 panáky Jagermaistera

Jak na to

Můžete vymazat plech máslem a vysypat kakaem, já ale raději doporučuji vložit pečíčí papír kvůli lepení. Nejprve smíchejte mouku s kypřícím práškem a solí. Následně rozpustťte čokoládu s máslem, po rozpuštění odendejte z plotny a smíchejte rychle s vejci. Do toho přidejte cukr, nalijte vanilkové aroma a Jagermaistera. Zbytek čokolády rozlámejte na malé kousky a přimíchtejte do směsi. Během přípravy si předehřejte troubu na 160 stupňů. Až budete mít směs hotovou, dejte péct na zhruba 40 minut, dokud neuvidíte prasklinky na povrchu (nebo pomocí špejle).

S brownies jsme byli spokojení a rozhodně je někdy udělám znovu :) 






Měli jste nebo pekli někdy brownies? 

NIKKY SORBONE 

3 komentáře:

  1. Já si s troubou nerozumím a sama jsem pekla jen jednou v životě, ale tohle vypadá dobře. Aroma alkoholu nemusím, ale asi se s tím zkusím blýsknout na narozeninové oslavě sestřenky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Brownies jsem chtěla vždycky zkusit, tak snad se mi někdy postesti 😊😃

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥