středa 18. března 2015

Adidas Running shoes

Zdravím.

Opravdu jsem čekala na tyto slunečné dny, kdy mohu vytáhnout lehkou bundu a své oblíbené bílé Conversky, které v zimě nosit nemůžu. Které boty ale skvěle konkurují converskám, jsou ty, co Vám právě ukazuji. Botám na běhání jsem odolávala dlouho, jelikož jsem kvůli zdravotním problémům extra neběhala, ale řekla jsem si, že to tentokrát zkusím. Ostatně se hodí i do posilovny a na cvičení, kdy je potom vše pohodlnější.



Osobně dle mého názoru zastávám, že jsem si lepší boty nemohla pořídit. Tato kolekce bot od Adidas je naprosto perfektní, můžu v nich chodit kamkoliv a vůbec necítím, že bych je měla na sobě. Jsou lehké a hlavně pohodlné. Dají se nosit ke všemu (jen k šatůma sukním prosím ne) a nosila bych je nejradši všude. Přemýšlím, že si pořídím ještě jedny černé, aby byly neutrální, jelikož tyto jsou trochu extravagantní, ale za to jsou na ulici dobře vidět. A odlišnost já mám ráda.





Jaké máte boty na běhání či jakou preferujete značku? Běháte rádi?

NIKKY SORBONE 

12 komentářů:

  1. Nejdříve se mi tyto vůbec nezamlouvaly ale nakonec si říkám že k riflím nemusí být vůbec špatné :) k sukni nebo šatům ale určitě ne :) Hlavně že si spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se do nich zamilovala hned na první pohled :)

      Vymazat
  2. Já nemám ráda běhání :D Ale na australském kruhovém tréninku jsem se musela překonat a sháněla jsem běžecké boty nakonec jsem si koupila obyčejné za cca 300 Kč z Decatlonu a jsem spokojená. Každopádně jestli běháš pravidelně, potřebuješ kvalitnější boty, takže značku schvaluji a vzor bot se mi také moc líbí !!
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem nejdříve přemýšlela o levnější variantě, ale nakonec myslím, že se vyplatí kvalitnější a hned se mi cvičí líp :)
      Jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat
  3. Botičky jsou nádherné, taky právě o těchto uvažuji :)

    Vůně Essence + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Love them all post is one of my all time favourites. I have been wanting to try the your blog too! T-shirts coupons abhair coupons.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo ja si nedavno poridila taky podobny a nemuzu si je vynachvalit. uz se musim premlouvat k noseni jinejch bot :D

    http://www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel je také více nosím, než abych s nimi dělala účelné věci :D

      Vymazat
  6. Božínku, tak ty vypadají dokonale, Niki! Já používám na běhaní Rosheruns od Nike a jsem moooc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou skvělé, nejpohodlnější Nico! Jsem ráda, že má někdo stejné lásky :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥