úterý 3. února 2015

2015

Zdravím všechny v dalším roce

Je třetího února a já celý leden přemýšlela, zda blog smazat jednou provždy kvůli nedostatku času nebo počkat na lepší časy a dát mu šanci v tomto roce. Přeci jen mě někdo, od koho bych to nečekala, přesvědčil, abych blog ponechala, protože je škoda něco takového smazat jen tak .. a to můj drahý přítel. 

Rozhodla jsem se tedy pokračovat dál i přes všechny osobní problémy, které mě teď potkaly, ale vše dopadlo dobře a já můžu teď konečně říct, že jsem šťastná :)  S novým rokem přišlo pár velkých změn, které jsem docela i ráda uvítala přestože byly nečekané. Víceméně jsem neměla náladu ani čas psát články, protože jsem přestoupila na jinou školu, tím pádem mě čekaly rozdílové zkoušky a pevné nervy. Vše dopadlo dobře a já můžu skákat, že jsem zpátky v mém oblíbeném městě, kde pro mě vše dost znamená. Začala jsem se díky tomu vídat častěji se svými nejbližšími přáteli a dostala jsem větší motivaci pro sebe něco dělat a slíbila si své dlouhodobé cíle. 
To největší štěstí mě ale potkalo ještě minulý rok, s tím, že jsem do toho nového vykročila pravou nohou s někým, kdo pro mě strašně moc znamená a do koho jsem absolutní blázen. 


Mám v plánu trochu blog pozměnit a vymyslet jinou alternativu stylu článků. V poslední době budu mít více času, tudíž věřím,  že se mi plány tentokrát vyvedou a blog bude opět součástí :)

NIKKY 


2 komentáře:

  1. Jsi super ;) Dělej to co tě bude dělat štastnou a na první místo stav sebe a pak své nejbližší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, souhlasím s anonymem. :) Taky jsem přemýšlela, že si blog smažu, ale ještě jsem mu dala šanci. :D :)
    http://novakovakristyna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥