čtvrtek 13. listopadu 2014

Back from London

Zdravím po dlouhé době

Vím, že tu dlouhou dobu nic nepřibylo a bylo to kvůli mému zájezdu do Anglie. Teď už se ale zase vracím do svého neobyčejného blogerského života, který mi chyběl a chystám pro Vás plno článků ohledně Anglie, kosmetiky, různých recenzí a co budete chtít <3

Už jednou jsem tu myslím psala, že pojedu do Londýna a stalo se tak. Na jednu stranu to hrozně uteklo, na druhou stranu jsem však ráda, že jsem zpět doma a užívám si takovou tu svou pohodu. Přeci jen jsme tam jeli pracovně, ne na dovolenou, a proto jsem z Londýna byla docela unavená a ráda jsem letěla zase domů. Mimo to to byla úžasná zkušenost, mohla jsem si vyzkoušet praxi v práci, kde byli fajn kolegové, konečně jsem si mohla procvičit svou angličtinu ve skutečné komunikaci s lidmi a přiučit se tak i novým věcem. V Londýně jako takovém se mi líbilo, víkend jsem si snažila užít naplno v centru města, kde jsem si prošla plno památek, ulic a samozřejmě nesměla chybět Oxford street a spoustu obchodů tam.


Nakoupila jsem už i dárečky pro svou rodinu a přátele, protože jsem nemohla odolat některým věcem, které u nás vidíte jen na internetu. Všechno mě tam v podstatě bavilo, užívala jsem si cestování, nakupování, úleva od školy, ale zase jsem musela každý den chodit do práce a zkoušet nové věci (nebo také někdy moje nervy). V rámci tohoto programu, tedy stáže bych se určitě ještě chtěla někam podívat, i kdyby zase do Anglie. Pokud o něčem takovém přemýšlíte, neváhejte a koukejte to zkusit! Já jsem kromě malých drobností byla spokojená a naučila se tak novým zvykům, jazyku, potkala nové lidi a užívala si J





Připravuji teď více článků a přemýšlela jsem o hodně změnách. Stále vymýšlím, co s designem, ale bohužel mi nezbývá čas na to, se učit nové věci ohledně designů blogů, tudíž hledám někoho zdatného, kdo by layout udělal takový, aby se Vám líbil. Také jsem si řekla, že začnu psát články i v angličtině, takže budou v bližší době dvojjazyčné články a uvidíme, jak si povedou. Nejen, že to zlepší zase o pár procent jazyk mně, ale i vám, až takhle na vás myslím, hehe. V dalších dnech tu čekejte new in v mém šatníku, o víkendu vše nafotím a také se můžete těšit na další fotky a zajímavosti z Anglie J

Zatím se mějte krásně a budu se snažit přispívat co nejčastěji se školou!

NIKKY SORBONE ♥

5 komentářů:

  1. Já tedka 3 měsíce ziji v Anglii do Londýna to máme 2 hodinky autobusem :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To muselo být parádní, moc pěkné fotky :) A na další články se budu těšit
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsem tam asi v 7. tride, hned bych se tam jela podivat znova :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pozývam Vás na môj blog o kráse, móde a o mojom živote !
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥