pátek 19. září 2014

Monthly random

Zdravím vás moji milí čtenáři a čtenářky !

Dlouho jsem tu nepřispěla, a to jsem myslela, že toho bude plno. Mám spoustu připravených článků, ale každým dnem jen zjišťuji, že mi na blog nezbývá vůbec žádný čas. Většina z vás to doufám chápe a mě to samozřejmě mrzí. Ovšem jsem netušila, že mě čeká nejtěžší ročník a momentálně mám hlavu ve větru. Na Vaše blogy se občas podívám o svých poledních pauzách nebo před spaním, nestíhám ani komentovat. Můj denní režim teď vypadá přibližně tak, že jsem denně skoro 10 hodin ve škole, na internátě si udělám večeři, hodinku cvičím a potom mi nezbývá nic jiného, než se učit a jít spát. Jak se máte vy, také máte málo času nebo naopak nevíte, co dělat? Alespoň Vám ukáži, jak jsem trávila poslední dny prázdnin a začátky školního období :)


Zbytek prázdnin jsem si užívala hlavně ve městě, kde to mám nejradši a scházela se se svými nejlepšími přáteli. Můžu vám říct, že limetková limonáda je to nejlepší, co mě za letošní léto potkalo. Co jsem za prázdniny ale nestihla, bylo nafotit nějakou novou sérii fotek. Místo toho jsem se snažila jezdit s rodinou a přáteli na výlety, zejména na hory. Na začátku léta jsem nestihla kino s filmem Endless love, tak jsem si musela nutně pořídit knížku a zbožňuji ji. Už v new in jste mohli vidět můj milovaný svetr, ve kterém dnes nevyjdu z domu a vychutnávala jsem si s ním ty nejlepší kafíčka z Crosscafe. A věřte mi, že když si občas zanakupujete se svým nejlepším kamarádem, tak se nudit nebudete.


Také jsem si nemohla nechat ujít náš třídní sraz základky, kde sice nebylo moc lidí, ale ti nejlepší se sešli ve velkém. Vlaková blackandwhitovka mi bude na celých 10 měsíců připomínat moje milované město, kde jsem se po roce sešla na obědě s mým supervtipným a šikovným kamarádem Codym, se kterým se vždy zasměju všemu. Určitě můžete čekat článek i o mém novém přírůstku do elektronické rodiny. Nezapomínala jsem jíst zdravě i nezdravě a to celé léto bylo nejlepší hlavně proto, že mě doprovázely mé zbožňované conversky <3



Na nakupování teď nemám ani čas, takže jen chodím do kaváren zkoušet nové varianty káv a různých dezertů. Zjistila jsem, že mi opěvovaný sacher nechutná, a tak zůstávám věrná svému tiramisu. V říjnu mě mimo jiné čeká stáž v Anglii, konkrétně v Londýně, takže mi držte palce a určitě bude spoustu fotek. Nikdy jsem tam nebyla a dříve to byl můj hlavní sen, podívat se do Londýna. Sice mám trochu strach, ale nejsem bábovka a zvládnu práci, která tam na mě čeká. Napište mi, jak jste na tom vy a jestli jste někdy měli zkušenost s prací v zahraničí :)

Zatím se mějte krásně a pokud chcete vidět fotky detailně, mrkněte na Insta! 

NIKKY SORBONE ♥

11 komentářů:

  1. V Londýně jsem byla jednou před čtyřmi lety na 4 dny se školou. Bohužel profesorka byla s prominutím kráva a tahala nás jenom po galeriiích a nejhlavnější památky jsem viděli tak maximálně při běhu mezi galeriemi. Ale přesto jsem si to město zamilovala a ráda bych se tam podívala zas, tentokrát v klidu :) Jinak já mám ještě leháro, čeká mě poslední týden prázdnin a pak hurá do školy. Rozvrh zatím vypadá dobře, takže ještě urvat nějakou dobrou angličtinu a tělocvik a budu mít dost volného času. Teoreticky, protože v praxi je to stejně hodně učení doma :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky :) random články mám ráda. Já jsem ještě nikdy v zahraničí za prací nebyla, tak jsem zvědavá na Tvé dojmy :). Ať se Ti tam líbí
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky :), ať se ti v Londýně líbí

    http://evasdreamworldcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nekonečná láska je nádherný film, moc se mi líbil. Nikolko fotky jsou nádherné a s časem jsem na tom úplně stejně. Blog je momentálně odsunutý na vedlejší koleji a jsem ráda když se konečně najde chvilka abych článek napsala, myslím ale, že toho času bude čím dám méně protože už teď nevím kam dřív skočit. Ze školy přijíždím někde v 15:30 uvařím, uklidím, naučím se, a pak už je večeře a spánek a pořád dokola, takže Tě naprosto chápu a cítím s Tebou :-* :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a užij si Londýn :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadáš jako Genevieve Cortese :)

    OdpovědětVymazat
  8. skvely fotky:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥