sobota 27. září 2014

Camouflage cream and sweet pink blush L'oreal

Zdravím v krásnou sobotu ♥

Dnes jsme s eS připravovali snídani pro naše bobky na intru, akorát jsem dodělala slohovou práci a vrhnu se ještě na další článek do novin. Potom nás čeká oběd v rautové restauraci a odpoledne se jdeme všichni podívat na basketbalový zápas. Tak uvidíme, jaké to bude :) Ve středu jsme byli s holkami nakupovat a já si konečně pořídila opěvovaný camouflage cream od Catrice. Také jsem zašla do drogerie a tam neodolala přirozeně růžové tvářence od L'oreal, kterou jsem i potřebovala. Můžete se těšit na recenzi! :)





Mějte se krásně a užívejte víkend!

NIKKY SORBONE ♥


10 komentářů:

  1. Camouflage mám moc ráda, jinak ta tvářenka je božská :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
  2. Už se těším na recenzi! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. a čo hovoríš na ten korektor? inak dosť podobnú lícenku mám aj ja, len neviem, či presne toto čislo:)

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím ho zkouším asi týden, ale neboj, bude recenze :)

    OdpovědětVymazat
  5. ta tvářenka vypadá opravdu skvěle :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥