pátek 8. srpna 2014

Making of my good mood is nature

Nemusí to tak vypadat, ale co zbožňuji a dokáže mi zaručeně zvednout náladu je krásná příroda, ať už jsem v horách, u moře nebo klidně u příbuzných na zahrádce. Strašně mě baví pestrost barev všech květin, každá vypadá jinak a jsou svým způsobem originální. Nemají se za co stydět, jen krásně voní,  kvetou, kdy se jim zachce a to jim k životu stačí. To je to, co mě na focení baví. Když někdo nemusí pózovat a všechna práce záleží jen na mně. Musím si za přírodou sama zajít a sama udělat fotky, které chci mít. A to mě baví, protože random fotky od nikoho neokoukám.





Jak se máte vy slečny? <3

NIKKY SORBONE ♥

4 komentáře:

  1. Jé, ta první fotka je opravdu moc pěkná :) také miluji květiny, jak to všechno roste hned je všechno veselejší a hlavně barevnější :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, přírodu mám taky ráda :). Já se mám fajn, užívám prázdnin :) a dnes jdu na brigádu
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. mohu ti jeden balzám timotei poslat :) na ceně se můžeme domluvit úřes email kdyby si chtěla :)
    oprirodnikosmetice@email.cz
    a děkuji za komentář :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥