středa 27. srpna 2014

Huuge haul/ Obrovský haul

Zdravím mí milí čtenáři a čtenářky ♥

Jsem tu po delší době s obrovskýým haulem, protože jsem poslední dobou nedělala nic jiného, než jen nakupovala nové věci do mého šatníku a nějakou tu kosmetiku do zásoby. Na mě fungují slevy opravdu jako magnet a mí přátelé Vám mohou potvrdit, že to se mnou potom není lehké. Pořád bych jen chodila po obchodech a až teď mám teprve pocit, jako bych v těch obchodech bydlela. Vědět, kde co je, kde najdu tyhle šaty a kde ty roztomilé tepláčky - cítila jsem se jako shopaholik. Koho hauly nebaví, předem upozorňuji, že tento bude extra dlouhý. Koho ano, můžete rovnou začít :)


Začínám u oblečení, protože bych už teď chtěla říct, že doufám, že nafotím ještě do konce prázdnin outfity. Strašně moc bych chtěla, abyste viděli tyto krásné kousky na postavě a nezůstala jsem pouze u haulů. Košili jsem strašně dlouho hledala a nemohla jsem se dokopat koupit košile za tak tragicky drahé ceny. V Reserved budu vždy spokojená, i teď jsem ulovila nádhernou mintovou košilku za stopade. To černobílé, co vidíte smuchlané, je odteď má nejoblíbenější věc, kterou mám. Do tohohle svetropřehozu jsem se zamilovala na první pohled a tak příjemný materiál jsem v životě neměla. I za tu cenu jsem ho hned vzala a nikdy nebudu litovat. Bílé poudrové šaty jsem pořídila náhodou, když jsem v Reservedu už neměla co dělat. Sametové krásky využiji do školy. Druhé květinkové lásky Goddiva jsem vyhrála u Martinky v soutěži, za což jí asi po sté moc děkuji a je to snad má nejlepší výhra v životě, protože po těchto šatech jsem slintala snad měsíce <3


Pyžamkové roztomilé kalhoty jsem sháněla také dlouho a konečně jsem se dočkala. V F&F jsem potom ještě našla neonové tílečko, které je z příjemného materiálu a je moc pohodlné. Tričko Tom Boy jsem ulovila opět v milovaném Gate a tílko Celine jsem si koupila u Lucinky, za což jí moc děkuji a vzkazuji, že došlo v pořádku a za dáreček strašně moc děkuji, jsi miloušek! Miluji oblečení s čísly a toto vykrojené černé tílko vše dokonale splňuje. Mintový přehoz jsem si pořídila u Vietnamců za pár korun a jsem s ním nadmíru spokojená. Je super na léto, má velký límec, který vypadá jako kapuca, což je dost praktické.


Má druhá láska na první pohled po svetru byla po téhle mikině, kterou zbožňuji asi jako všech mých 20 mikin. Kdybyste ji ale hledali, zkuste to v pánském oddělení. 


Šortky na sebe nikdy nemůžu najít tak, aby mi skvěle seděly. Tentokrát se mi to podařilo dokonce ve slevách, a to ukořistit jak černé semišové high-waisted se zipy vepředu, tak klasické bílé riflové kraťásky za směšnou cenu. 


Když přeskočíme k doplňkům, řeknete si, že jsem blázen. V podstatě vůbec nenosím sluneční brýle kvůli dioptriím, kdy se mi je nechce pořád sundávat. Teď je opravdu ráda sundám. 


Ani na home doplňky jsem se nemohla vynadívat a musela si konečně koupit zásobník na čaje, který já využiji buď jako šperkovnici nebo zásobník na rtěnky. Termosku s gumou proti spálení jsem si pořídila na chladné večery na intru :)


Tady je ten úžasný dáreček od Lucinky, které moc děkuji ! <3


Zde si můžete všimnou mého nového prcka od Maybelline, a to balzámku Baby lips, který jsem si objednala na galaxieprani.cz a mám ho v odstínu Smooth cherry. Řasenku od Astor už používám nějakou dobu, nejdřív jsem s ní byla dost nespokojená, ale teď už jí je méně a je super. Lesk na rty je snad můj první v životě a BB cream od Rimmelu už určitě znáte z Elle. 


Tyhle skvělé produkty přišly jako dárek k nákupu od Yves Rocher a musím říct, že je to snad nejštědřejší obchod. Moc děkujeme! 


Pudr Fit me od Maybelline jsem neměla vůbec v plánu kupovat, ale byla na něj v DM sleva, tak proč ne. Musím říct, že je skvělý, má krásnou citronovou vůni, je dost jemný a zakryje spoustu nedostatků (a má roztomilou pudřenku)


Masku na vlasy jsem dost potřebovala a padesátiprocentní sleva se mi opravdu hodila. Uvidíme, co mi s vlasy provede tahle novinka od Schwarzkopf Essence ultime.


Tyhle roztomilé obříky Possibility můžete sehnat opět na galaxieprani.cz a můžu dosvědčit, že jsou super. Je to sprchový gel, šampon a pěna do koupele v jednom, tudíž si můžete vybrat, na co je budete používat. Já je budu muset využít jako sprcháče, protože mi to vysušuje vlasovou pokožku, ale i tak nelituji tak levné koupě a hlavně té vůně! Na stránkách můžete najít ještě jiné vůně. 


Jako poslední tu mám malé doplňky, které se vždy hodí, gumička mi přišla vhod a kleštičky na řasy jsem dlouho sháněla, proto jsem je vzala ve slevě od NYC.

Doufám, že se Vám tenhle velký haul líbil, je velmi obsáhlý, ale myslím, že to u vás na konci sprna vypadá podobně, takže mi napište, co jste ulovili vy a uvidíme se u dalšího článku.

NIKKY SORBONE ♥


11 komentářů:

  1. Niky koupila sis opravdu moc pěkné kousky :) hrozně se mi líbí šatičky, nejvíce asi ty bílé, jsou krásně romantické :) !

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto je fakt super nákup! :) Aj ja som toho za posledné dni nakúpila až až :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  3. Teda tady někdo umí nakupovat :) pěkný úlovky! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Báječný úlovek, moc se mi líbí sluneční brýle. Dovolila jsem si tě nominovat na tag, tak budu ráda, když se zapojíš.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké věci sis pořídila. Já zase naopak vůbec nenakupovala. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říct, že sis pořídila opravdu nádherné kousky, ty bílé a květinové šatičky jsou parádní :) Stejně tak jako pyžamové kalhoty, po těch se budu muset taky podívat, přeci jen se nám doma ochladilo :) A Possibility mám taky moc ráda :) A samozřejmě mám velkou radost, že se ti tílko i přibalený dáreček líbí :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/s-yves-rocher-u-stredozemniho-more.html

    OdpovědětVymazat
  7. Nakoupila sis hezké věci. Jak oblečení, tak doplňky i kosmetiku. Taky musím do Kiku zavítat :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pořídila sis krásný oblečení i kosmetika se mi líbí :). A asi bych dneska měla běžet do Kik, ten keepcup je krásnej
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  9. Tie kvetinové šatočky na prvej fotke mi pripomínajú obal čajíku Arizona:-) Sú krásne:-) DAY BY DAY

    OdpovědětVymazat
  10. Koupila jsi si pěkné oblečení. Ty květinové šatičky jsou moc pěkné..

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥