sobota 16. srpna 2014

Bioderma Hydrabio cream - Review

Krásný den ♥
Dnes jsem si pro vás připravila slibovanou recenzi na hydratační krém od Biodermy. Kupovala jsem ho kdysi na jaře v lékárně za akční cenu, kdy tento krém byl za 100,- a chtěla jsem vyzkoušet, jestli za to stojí. Balení je stejné jako sérum z této řady, obsahuje 40 ml.



Balení mi přijde roztomilé, ale zároveň velmi decentní a jednoduché, což se mi líbí. Jeho dávkovač mi dost vyhovuje, má ho ve formě pumpičky, což je fajn. Na to, že mi balení přišlo nejdřív malé, mi teď jeho menší množství nevadí, protože na každý den stačí opravdu málo. Nanáším ho po odlíčení a celkovém očištění pleti před spaním jako poslední fázi ošetření. Musím říct, že konzistence je vážně skvělá. Krém není hutný, ani řídký, za to je velmi jemný a když ho nanesu na obličej, přijde mi, jako bych nanesla na pleť hedvábný olej. Má pleť není vůbec suchá, ale čas od času není špatné ji hydratovat. Proto ho používám a nelituji. Jeho parfemace je stejná jako u ostatních produktů Biodermy, voní prostě po lékárenské kosmetice. Není vlezlá či nějak těžká, naopak pleť osvěží a uvolní.



Pleť je po rozetření hedvábná, hladká na dotek a krém se neskutečně rychle vstřebává. Krém bych si zaručeně koupila i za plnou cenu a uvažuji nad koupí dalšího, až mi tento dojde. Pokud se dostanete na stránku hydrabio.cz, můžete si o něj i zasoutěžit, když si zatočíte kolem štěstí :) já to štěstí zatím neměla, protože se nemůžu dostat do limitu.

Uvažovali jste někdy nad tímto krémem? Vlastníte něco od Biodermy? 

NIKKY SORBONE ♥



7 komentářů:

  1. Také jsem si ho pořídila a jsem jím nadšená! Já suchou pleť mám a do toho ještě akné, což je fakt super kombinace :D a tenhle krém mi jako jediný pomohl zbavit se suchých míst, za mě určitě palec nahoru, ale nechávám si ho na zimu až moje pleť bude více trpět a teď spotřebuji jiné krémy :)
    Moc hezká recenze Niky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá zajímavě :)
    Já právě v tom kole měla štěstí - původně jsem měla dostat Brume, ale nakonec mi dorazilo sérum :)

    OdpovědětVymazat
  3. I Love Bioderma...


    http://beautyblog133.blogspot.ru

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda tento produkt. Hezká recenze Nicky. Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda kosmetiku z lékárny :D Přijde mi, že tyhle produkty dělají mé pleti nejlépe :) Mám asi raději La Roche Posay a Avene, ale i Biodermu jsem jednu dobu používala! :) Za tuto cenu super příležitost vyzkoušet! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Nominovala jsem te do Liebster Award Tag a byla bych moc rada kdybys ho napsala! :3 dekuju :)
    http://neonbandit.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥