středa 30. července 2014

Real pink kiss

Zdravím všechny milé čtenářky ♥

Nemohla jsem si odpustit Vám neukázat tuto skvělou rtěnku, které jsem nemohla odolat v jedné místní drogerii, kde prodávají všechno možné a můžu říct, že jsem za ni ráda. Chci říct, že jsem v mé kosmetické sbírce všech možných odstínů ještě tuhle růžovku neměla, a tak mi musela patřit. Vím, že si to jen tak nikdo na ulici nevezme, já však ano, protože mě tyhle barvy na léto jednoduše baví :)



Prostě jsem se do ní zamilovala, pořídila jsem odstín 23 Net wet a řekla bych, že možná půjdu i pro další odstíny. A proč hlavně? Tahle kráska mě stála jen 15 korun a já jí tam nemohla nechat. Už jen proto, že jsem jí nejdříve dost podcenila a myslela si, že to bude jen levná náhražka čehosi ulepkaného, naopak je skvělá, drží poměrně dlouhou dobu na rtech a má příjemnou sladkou vůni. Je dost pigmentovaná, rty tedy září sytou růžovou barvou. 



Také někdy podceňujete něco, co není opravdová značka a nakonec jste s něčím levným spokojenější, jak s mnohdy dražším produktem? Dejte mi vědět dolů, zda to tak máte také a jak se vám líbí tyto syté odstíny, popřípadě se je nebojíte nosit :)

NIKKY SORBONE 


9 komentářů:

  1. Tak to je bomba! Urco bych sahla po dalsich odstinech !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Barva je dokonalá :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásná, mně tyhle odstíny sice moc nesluší, ale odstín je super! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny blog♥ten rúž vyzerá skvelo!
    Pozývam ťa na moju Giveaway!
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/2014/07/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. úžasna farbička!:) ešte škoda, že si ju sem nedala aj odfotenú na perách:)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥